Łysienie i wypadanie włosów - SecondHair CLINIC BLOG


Przerzedzone włosy i co dalej?


  • 0
Otrzymaliśmy zapytanie dotyczące przerzedzonych włosów. Ponieważ wiele osób może borykać się z takim problemem, poniżej zamieszczamy naszą odpowiedź.
"Mam bardzo cienkie i przerzedzone włosy. Niestety próbowałam już wielu metod leczenia i kosmetyków by moje włosy odrastały grubsze natomiast "na ratunek" chyba już jest za późno gdyż z tym problemem borykam się od lat. Również na głowie pozostała mi mała blizna po wypadku, z której niestety żaden włos nie wyrośnie. Co mogę zrobić by zatuszować moje ubytki?"

Nasza odpowiedź:

Proponujemy przetestować preparaty maskujące, które pogrubiają i zagęszczają włos np. z serii Toppik. Preparaty te są wzbogacone o mieszankę keratyny, z której są zbudowane nasze włosy. Łodyga włosa po wchłonięciu formuły zamyka się, blokując wypełniające ją substancje. Kolejnym również dobrym rozwiązaniem jest niechirurgiczne uzupełnienie włosów SecondHair Systems. Uzupełnienie jest tworzone na indywidualne zamówienie, każde jest unikalne, różni się rodzajem i kształtem bazy, rodzajem włosów, ich gęstością i długością, kolorem oraz fryzurą. Pomoże zastąpić ubytki lub całkowicie utracone włosy. Jednocześnie wygląda bardzo naturalnie, atrakcyjnie i zapewnia doskonały efekt estetyczny. Więcej informacji może Pani uzyskać na naszej stronie, gdzie są zaprezentowane również przykłady lub na wcześniej umówionym spotkaniu z konsultantem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz